Akne...
Probléma, amellyel minden tinédzser szembesül. A nagy márkák különböző megoldásokat kínálnak, némelyik drágább, némelyik olcsóbb, de egy dolog közös bennük: nem oldják meg a problémát. 2019 elején, miután elvégeztünk néhány tesztet, levendulavizet küldtünk hasonló problémával küzdő rokonunknak és barátunknak, megdöbbentünk azon, hogy mindannyijuktól egy hívás érkezett, ugyanazzal az üzenettel: KÖSZÖNÖM. Ez volt az a meghatározó pillanat, amikor eldöntöttünk, hogy online is elérhetővé tesszük a termékünket.
Szerencsére a gyerekeink ismerték a legújabb technológiákat, és segítettek nekünk az álom megvalósításban, a kivitelezésben. Ha előre tekerjük az időt a mai napig, láthatjuk, hogy egy ismeretlen termékből, a mi levendulavizünk lett a legjobban értékelt és egyben leghatékonyabb pattanások elleni termék Bulgáriában, és 2020-ban Európa más országaiban is. Azonban e sikertörténet mögött hosszas évek kemény munkája áll.
BŐVEBBEN RÓLUNK
InaEssentials
Elvárások nélkül kezdtünk bele... A fiunk elkészítette az Inaessentials weboldalát, miközben marketing és reklám szakon tanult a Reading Egyetemen, az Egyesült Királyságban. Úgy döntött, hogy próbaként lefuttat egy hirdetést a Facebookon. Kezdetben nem volt nagy hatása, hiszen csak napi 15 fontot költöttünk a hirdetésre és csupán 1-2 megrendelésünk volt. Viszont egy hét múlva minden megváltozott, amikor a hirdetések alatt elkezdtek megjelenni az elégedett vásárlók kommentjei.
Körülbelül egy hónap elteltével az első hirdetésünkhöz több mint 20 pozitív komment érkezett, ami hatalmas hatással volt ránk. Úgy döntöttünk, hogy további 2 hirdetést futtatunk, és ugyanez történt. Egy ponton rájöttünk, hogy nem csak tinédzserek, hanem minden korosztály használja a levendulavizünket pattanások ellen, és mindannyian több mint elégedettek voltak az eredménnyel.
Rengeteget kellett változtatnunk... Egy ponton a megrendelések száma elérte a napi 30 üveg levendulás vizet. Ekkor még egy házi laboratóriumban töltöttük az összes palackot egy kancsóból. Ez volt az a pillanat, amikor elhatároztuk, hogy veszünk egy töltő- és címkézőgépet. Egy hónap múlva egy teljes helyiséget kellett bérelnünk és berendeznünk a töltéshez és címkézéshez, és röviddel ezután fel kellett vennünk 2 alkalmazottat is, hogy segítsenek nekünk az online áruház működtetésében.
Kezdettől fogva belső szabályokhoz tartottuk magunkat: A legfontosabb a következő volt: A vevő mindig legyen elégedett, még akkor is, ha nem az. Mikor 1000 eladott víz után egyetlen panasz sem érkezett, úgy döntöttünk, hogy megváltoztatjuk a hirdetéseinket, és most már a megrendelés teljes összegének ingyenes visszatérítését kínáljuk, ha az organikus termékeinknek nincs hatása. Ez a bátor lépés nagyon hasznosnak bizonyult a márkánk számára, mivel új vásárlók minden kockázat nélkül próbálhatták ki a terméket.
Látva, hogy Bio Levendulavizünk valóban csodálatos, úgy döntöttünk, hogy kockáztatunk. Így jött létre az inassentials Lengyelország, Szlovákia, Románia, Csehország, Nagy-Britannia, Ausztria, Románia, Szlovénia, Spanyolország és Franciaország. Mindez olyan volt számunkra, mint egy valóra vált álom, ugyanakkor elkezdtünk érezni egy nagy felelősséget is. Az új kihívás az volt, hogy megőrizzük szolgáltatásunk minőségét, ami mindig is prioritás volt számunkra.
MI OLYAN EGYEDÜLÁLLÓ A TERMÉKÜNKBEN?
Teliholdkor csalánt gyűjtünk, amit aztán főzetünk fő összetevőjeként használunk. Ez a főzet elűz minden betegséget, és megőrzi a levendulaültetvények terápiás tulajdonságait, amelyek meggyőződésünk szerint a levendulavizünkben is megtalálható. Úgy gondoljuk, hogy ennek köszönhető a levendulavizünk pattanások ellen kifejtett egyedülálló hatása, amivel egyetlen más hidroszol sem rendelkezik a piacon.
Nézze meg a legjobb ajánlatot a termékre ITT
Nem a forgalomra koncentrálunk, hanem arra, hogy elégedett és hűséges ügyfeleink legyenek. Ezzel a gondolkodásmóddal kezdtük üzleti tevékenységünket, és ezt követni is fogjuk. Ha Ön is szeretné kipróbálni BIO levendulavizünket pattanások ellen, ITT megteheti. Jelenleg az Egyesült Királyságban működő logisztikai központtal dolgozunk, és minden megrendelést 24 órán belül kézbesítünk a Hermes nevű futárszolgálattal. Ezenkívül egy promóciós kódot is nyújtunk az első rendeléshez, amely 20% kedvezményre jogosít: ina20